Darmowa dostawa od 99 PLN

Warunki dostaw

Warunki Dostawy

1. Zakres dostawy

Dostawa dotyczy wszystkich produktów oferowanych przez sklep internetowy GastroGeek na terenie Polski. Realizujemy wysyłki wyłącznie w obrębie Polski.

2. Firmy kurierskie i przewoźnicy

Sklep GastroGeek współpracuje z renomowanymi firmami kurierskimi, aby zapewnić szybki i bezpieczny transport zamówionych produktów. W zależności od wybranej metody dostawy, Twoje zamówienie zostanie dostarczone przez jedną z poniższych firm kurierskich:

  • DHL,
  • InPost,
  • DPD,
  • Poczta Polska.

3. Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktów w magazynie. Zwykle zamówienia są przetwarzane i wysyłane w ciągu 2-7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia i zaksięgowania płatności. Czas dostawy paczki od momentu wysyłki to zazwyczaj:

  • 1-3 dni robocze – w zależności od wybranej metody dostawy i lokalizacji odbiorcy.

W przypadku opóźnień spowodowanych przez firmę kurierską, prosimy o kontakt z nami, abyśmy mogli pomóc w wyjaśnieniu sytuacji.

4. Koszt dostawy

Koszt dostawy zależy od wagi zamówienia, wybranego sposobu dostawy i miejsca dostarczenia. Koszty dostawy są automatycznie obliczane podczas składania zamówienia na stronie sklepu.

Darmowa wysyłka:

  • W przypadku zamówień powyżej określonej wartości (np. 200 zł), oferujemy darmową wysyłkę na terenie Polski. Szczegóły dotyczące warunków darmowej dostawy będą widoczne w trakcie składania zamówienia.

5. Potwierdzenie wysyłki i numer śledzenia

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz na podany adres e-mail potwierdzenie wysyłki wraz z numerem śledzenia paczki, który umożliwi Ci monitorowanie statusu dostawy na stronie przewoźnika.

6. Odbiór osobisty

Na chwilę obecną GastroGeek nie oferuje opcji odbioru osobistego zamówionych produktów. Wszystkie zamówienia realizowane są za pośrednictwem kuriera lub firm zajmujących się przesyłkami pocztowymi.

7. Zasady dostawy

  • Produkty są dostarczane na adres podany podczas składania zamówienia. Prosimy o dokładne sprawdzenie danych przed złożeniem zamówienia.
  • Jeśli adres dostawy jest niekompletny lub błędny, mogą wystąpić opóźnienia w realizacji zamówienia.
  • W przypadku, gdy paczka zostanie zwrócona do nas z powodu nieodebrania jej przez adresata, koszty ponownej wysyłki pokrywa klient.

8. Uszkodzenia w transporcie

Jeżeli podczas odbioru przesyłki zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia paczki lub zawartości, prosimy o:

  1. Niezwłoczne skontaktowanie się z nami – najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki.
  2. Sporządzenie protokółu szkody w obecności kuriera, jeśli jest to możliwe.
  3. Wysłanie nam zdjęć uszkodzonego opakowania i/lub produktu na adres e-mail: kontakt@gastrogeek.pl.

Na podstawie zgłoszenia, pomożemy w rozpatrzeniu reklamacji.

9. Problem z doręczeniem

Jeżeli paczka nie zostanie dostarczona w przewidywanym czasie, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić status przesyłki. Będziemy współpracować z przewoźnikiem, aby wyjaśnić sytuację i zapewnić dostarczenie zamówienia.


Kontakt w sprawie dostawy
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące dostawy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem kontakt@gastrogeek.pl. Chętnie pomożemy!