Darmowa dostawa od 99 PLN

Reklamacje i zwroty

Warunki Reklamacji

  1. Zgłaszanie reklamacji
    Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Reklamacje należy zgłaszać:

    • drogą mailową na adres: kontakt@gastrogeek.pl,
    • telefonicznie pod numerem kontaktowym podanym na stronie sklepu.
  2. Wymagane informacje do zgłoszenia reklamacji
    W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o podanie następujących informacji:

    • Numer zamówienia,
    • Opis problemu (np. uszkodzenie, niezgodność z zamówieniem),
    • Zdjęcia wadliwego lub uszkodzonego produktu (jeśli dotyczy).
  3. Proces rozpatrzenia reklamacji
    Po otrzymaniu zgłoszenia rozpatrzymy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych. W przypadku uznania reklamacji:

    • Produkt zostanie wymieniony na nowy (o ile to możliwe),
    • Lub zwrócimy równowartość produktu na podany przez klienta numer konta bankowego,
    • Lub zaproponujemy inne rozwiązanie satysfakcjonujące dla klienta.
  4. Koszt zwrotu reklamowanego towaru
    W przypadku uznania reklamacji, GastroGeek pokryje koszty zwrotu wadliwego towaru. Szczegóły dotyczące sposobu zwrotu ustalimy indywidualnie podczas kontaktu z klientem.


Polityka Zwrotów

  1. Prawo do odstąpienia od umowy
    Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, klient ma prawo do zwrotu zamówionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

  2. Warunki zwrotu
    Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy:

    • Poinformować nas o decyzji zwrotu drogą mailową na adres: kontakt@gastrogeek.pl,
    • Wypełnić formularz zwrotu (dostępny na naszej stronie internetowej) i dołączyć go do przesyłki,
    • Zwrotowi podlega produkt w stanie nienaruszonym, kompletny i w oryginalnym opakowaniu (jeśli to możliwe).
  3. Adres do zwrotu
    Zwroty prosimy wysyłać na adres:
    GastroGeek
    Patryk Skowroński
    Zachodnia 19/16
    65-552 Zielona Góra

  4. Koszty zwrotu
    Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że zwrot jest wynikiem otrzymania produktu wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem.

  5. Zwrot środków
    Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu:

    • Zwrot środków zostanie wykonany na wskazany przez klienta numer konta bankowego w ciągu 14 dni roboczych,
    • Zwrotowi podlega kwota odpowiadająca cenie zwracanego produktu wraz z ewentualnymi kosztami przesyłki (jeśli dotyczy).
  6. Wyłączenia z polityki zwrotów
    Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

    • Produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta,
    • Produktów używanych lub uszkodzonych przez klienta.

Kontakt w sprawie reklamacji i zwrotów

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących reklamacji lub zwrotów prosimy o kontakt:
📧 Mail: kontakt@gastrogeek.pl
📞 Telefon: +48 698 812 822

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie były w pełni satysfakcjonujące! 💚