- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje i zwroty
Warunki Reklamacji
-
Zgłaszanie reklamacji
Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Reklamacje należy zgłaszać:- drogą mailową na adres: kontakt@gastrogeek.pl,
- telefonicznie pod numerem kontaktowym podanym na stronie sklepu.
-
Wymagane informacje do zgłoszenia reklamacji
W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o podanie następujących informacji:- Numer zamówienia,
- Opis problemu (np. uszkodzenie, niezgodność z zamówieniem),
- Zdjęcia wadliwego lub uszkodzonego produktu (jeśli dotyczy).
-
Proces rozpatrzenia reklamacji
Po otrzymaniu zgłoszenia rozpatrzymy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych. W przypadku uznania reklamacji:- Produkt zostanie wymieniony na nowy (o ile to możliwe),
- Lub zwrócimy równowartość produktu na podany przez klienta numer konta bankowego,
- Lub zaproponujemy inne rozwiązanie satysfakcjonujące dla klienta.
-
Koszt zwrotu reklamowanego towaru
W przypadku uznania reklamacji, GastroGeek pokryje koszty zwrotu wadliwego towaru. Szczegóły dotyczące sposobu zwrotu ustalimy indywidualnie podczas kontaktu z klientem.
Polityka Zwrotów
-
Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, klient ma prawo do zwrotu zamówionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. -
Warunki zwrotu
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy:- Poinformować nas o decyzji zwrotu drogą mailową na adres: kontakt@gastrogeek.pl,
- Wypełnić formularz zwrotu (dostępny na naszej stronie internetowej) i dołączyć go do przesyłki,
- Zwrotowi podlega produkt w stanie nienaruszonym, kompletny i w oryginalnym opakowaniu (jeśli to możliwe).
-
Adres do zwrotu
Zwroty prosimy wysyłać na adres:
GastroGeek
Patryk Skowroński
Zachodnia 19/16
65-552 Zielona Góra -
Koszty zwrotu
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że zwrot jest wynikiem otrzymania produktu wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem. -
Zwrot środków
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu:- Zwrot środków zostanie wykonany na wskazany przez klienta numer konta bankowego w ciągu 14 dni roboczych,
- Zwrotowi podlega kwota odpowiadająca cenie zwracanego produktu wraz z ewentualnymi kosztami przesyłki (jeśli dotyczy).
-
Wyłączenia z polityki zwrotów
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:- Produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta,
- Produktów używanych lub uszkodzonych przez klienta.
Kontakt w sprawie reklamacji i zwrotów
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących reklamacji lub zwrotów prosimy o kontakt:
📧 Mail: kontakt@gastrogeek.pl
📞 Telefon: +48 698 812 822
Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie były w pełni satysfakcjonujące! 💚